בניית אתרים החל מ 3000 ש"ח: אתרים ידידותיים לגוגל

כשבעל העסק מעוניין להגיע לחשיפה נוספת, חשיפה נרחבת יותר, הקמת אתר אינטרנט הוא פתרון אולטימטיבי. היום עסק ללא אתר אינטרנט זה כמו לנסוע על הרכב עם גלגלים מפונצ'רים.

מה כדאי לכם לדעת לפני שמחליטים לבנות אתר אינטרנט?

  • על איזו פלטפורמה תרצו להקים את האתר? (בניית אתרי וורדפרס מתאימים לרוב העסקים)
  • כמה יעלה לכם אתר?
  • מהם שירותים נלווים לבניית האתר?
  • מי בונה לכם אתרים וכמה שנות ניסיון יש לבונה אתרים?
  • האם נבנו אתרים דומים?
  • מי יתחזק את האתר לאחר הבניה?

מומלץ להיאזר בתשובות לכל השאלות שמופיעות לעיל. כך תוכלו לקבל החלטה יותר שקולה ונבונה בנושא בניית אתר.

אז כמה יעלה לכם האתר?

מחיר לבניית אתר אינטרנט תדמית פשוט מתחיל ב 3,000 ש"ח ויכול להגיע גם ל 10,000 ש"ח. תלוי במורכבות האתר והפיצ'רים שברצונכם לשלב בתוך האתר. אתרים שבנויים בהתאמה מלאה יתקרבו יותר ל- 10 אלפים שקלים.

בניית אתר קטלוג מעוצב יתחיל ב 6,000 ש"ח. כמו בכל אתר אינטרנט המחירים משתנים בהתאם למורכבותו של האתר. ככל שהאתר יהיה מותאם אישית וייבנה מאפס (ללא תבנית) כך המחיר יעלה. פיתוח אתר מאפס, משמע שעות עבודה רבות יותר של מתכנת. אך מדובר בהחלט בבניית אתרים מיוחדים וייחודיים.

בניית אתרי אי-קומרס או אתר חנות מתחיל ב- 12,000 ש"ח ויכול להגיע לעשרות אלפי שקלים. לעיתים קרובות בעלי עסקים מחפשים פתרונות ייחודיים לאתרים שלהם ועל כך נדרש לפתח פיצ'רים שיוכלו לתת את המענה המיטבי לצרכי העסק.

איך לבחור בונה אתרים?

לפני בניית אתר חשוב לוודא כי בונה אתרים או החברה שמספקת לכם שירותי בניית אתרים בעלת ניסיון ועם תיק עבודות עשיר ומגוון. למעט ניסיון חשוב שמי שבונה לכם את האתר יהיה שירותי וסבלני וילווה אתכם עד לגמר בניית האתר. 

 

Related Posts

Leave a comment

שינוי גודל גופנים