בניית אתרים למרפאות שיניים

יש רופאי שיניים שמסרבים להיכנס לעולם הדיגיטל כדי להגיע ללקוחות נוספים דרך האינטרנט ומאמינים כי המטופלים יגיעו בשיטת ה"מפה לאוזן" כפי שהיה נהוג בעבר. לצערינו, היום, שיטת ה"מפה לאוזן" לא מספיקה כדי להחזיק מרפאת שיניים ובטח לא מרפאת שיניים עם כמה יוניטים.

העולם הדיגיטלי שינה את אורח חיינו וגם את ההרגלים בצריכת שירותים כולל שירותי רפואת השיניים. אנשים מחפשים המלצות באינטרנט על רופאי השיניים, נכנסים לאתרים של רופאי שיניים להתרשמות, מתעניינים בפורומים ובקבוצות פייסבוק ומבקשים שיפנו אותם למרפאה מומלצת. המרשתת פועלת כגשר שמחבר בין המרפאה עם מטופל וככל שהגשר יהיה בטוח יותר ויציב יותר, כל המטופל ירגיש יותר בנוח לחצות אותו.

    רוצה לקבל הצעת מחיר?



    אתר אינטרנט הוא כמו תמונת ראי שמשקפת את מרפאת השיניים שלכם: קדמה, חדשנות, מקצועיות, מומחיות, הגינות ועוד. אתר אינטרנט לרופא שיניים חייב לשדר מקצועיות ואמינות, בדיוק כפי שכל רופא שיניים היה רוצה לשדר למטופליו על איכות שירותיו. כדאי לשלב תמונת הרופא ו/או המרפאה בתוך האתר, להדגיש מהן ההתמחויות של המרפאה, החוזקות והיתרונות התחרותיים של צוות המטפל. כדאי להוסיף המלצות של מטופלים ולהציג עבודות שנעשו במרפאה. תמונות לפני ואחרי מתארות היטב את איכות העבודה ומקצועיות הרופא לטפל במקרים שונים.

    אנחנו בחברת פוקסי מודעים לצורך של מרפאות השיניים להבליט את ההתמחות של המרפאה ולכן משקיעים חשיבה מעמיקה ורבה על עיצוב האתר. לרופאי שיניים שרוצים לתת דגש על אסתטיקת השיניים יהיו אתרים בד"כ במראה "נקי" וטהור, אתר למומחה בשיקום הפה יציג עבודות מורכבות שמבצע הרופא עם דגש למקצועיות הרופא ומיומנותו. כל אתר אינטרנט הוא ישות בפני עצמה שמעביר את המסר הרצוי למטופל. בניית אתר אינטרנט למרפאת שיניים מחייבת הקפדה על הפרטים הקטנים והעצמת כל רופא בפני עצמו.

    אתר אינטרנט לרופא שיניים עם מערכת אונליין לזימון תורים

    ניתן לבנות אתר אינטרנט למרפאת שיניים עם אפשרות לקביעת תורים אונליין. בניית אתר למרפאת שיניים עם מערכת מתקדמת לזימון תורים עבור מטופלים. המערכת פשוטה וידידותית לשימוש. אחרי שמטופל קבע תור, הרופא יקבל הודעה למייל לאישור התור כולל כל פרטי המטופל. במידע וצוות המרפאה ירצו לשנות את מועד התור, ניתן ליצור קשר עם המטופל ולתאם תור חדש.

    חיבור מערכת לניהול פניות לאתר של רופא שיניים

    אתר אינטרנט לרופא שיניים מחובר למערכת דיוור אלקטרוני המתממשקת עם מייל המרפאה ואנשי צוות נוספים שאחראים על ניהול תורים במרפאה. כך ניתן ביתר קלות לעקוב אחר תורי המטופלים ולמלא את הימים או השעות החופשיות.

    מהם הדברים שחשוב להקפיד עליהם בעת בניית אתר לרופא שיניים?

    – תמונות איכותיות של הצוות וטיפולים
    – עיצוב מותאם לאופי המרפאה ולהתמחותו של הרופא
    – תוכן ברור לכולם ומאידך אינפורמטיבי
    – רכיבים המניעים לפעולה להתקשרות/השארת פרטים
    חיבור למערכת מיילים של רופאים לניהול יעיל של פניות

    אנחנו בחברת פוקסי לבניה וקידום אתרים מאמינים כי כל אתר חייב להיות ייחודי, בייחוד כאשר מדובר בבניית אתר למרפאות שיניים. בנייה איכותית של האתר מאפשרת למרפאות שיניים לנהל את העסק בנוחות וביעילות ולהציג את המרפאה מזווית ראיה הכי טובה. מוזמנים להשאיר פרטים ואחד מהנציגים שלנו יחזור אליכם לשיחת ייעוץ ללא שום התחייבות.

    דוגמאות לאתרים שבנינו

    אז קדימה, למה אתם מחכים? השאירו לנו פניה ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה.

      שינוי גודל גופנים