בניית אתרים לעורכי דין

מקצוע עריכת הדין בישראל מהמאתגרים והתחרותיים במדינת ישראל. בישראל נכון לשנת 2019 מספר חברי לשכת עורכי דין היה מעל 67,000- יחס של עורך דין אחד ל 126 נפשות באוכלוסייה הכללית. גבוה יותר מכל מדינות העולם.

הצורך להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים והמאבק הקשה על כל לקוח פשוט מחייב כל משרד עורכי דין להקים אתר אינטרנט שיציג את יתרונותיו של המשרד והתמחויותיו. אתר תדמית טוב לעורך דין, הוא אתר שמושך אליו לקוחות וממצב את עורך הדין כמומחה בתחומו.

    רוצה לקבל הצעת מחיר?



    DIGITAL WORLD

    אנשים פסקו להשתמש בספר טלפונים "דפי זהב". בעידן הדיגיטלי הלקוחות מחפשים את נותני השירות באינטרנט. אנשים מקלידים "עורך דין בתל אביב" ומעוניינים לקבל תוצאות רלבנטיות. בכדי להגיע לאותן התוצאות חייבים שיהיה אתר אינטרנט לעורך הדין שמשרדו ממוקם בתל אביב. דרך נוספת להגיע לקהל יעד באמצעות רשתות מדיה כמו פייסבוק. רוב האנשים אינם מסתפקים בדפי פייסבוק של עורכי הדין, הרי לא ניתן להציג את כל המידע על משרד עורכי הדין בדף פייסבוק. הגולשים לא יבזבזו שעות ארוכות כדי לעבור על כל דף הפייסבוק העסקי של עורך הדין. אתר אינטרנט, לעומת זאת, מציג בצורה נגישה, נוחה ומרוכזת כל המידע אותו רוצה להעביר עורך הדין ללקוחותיו. חברת פוקסי צועדת יחד עם הלקוח כדי שהתוצאה תהיה הטובה ביותר והמתאימה ביותר עבור הלקוח – אתר אינטרנט איכותי שיזרים לקוחות פוטנציאליים לעסק.

    כמה אנשים מחפשים עורכי דין באינטרנט?

    מדי חודש יש 6600 חיפושים בממוצע לביטוי "עורכי דין". עורך דין ללא אתר אינטרנט פשוט מפספס הזדמנות להיחשף בפני עשרות אלפי לקוחות פוטנציאליים מדי שנה! ולהלן המספרים בחיפוש אחר עורכי דין בעלי התמחויות שונות:

    – עורך דין פלילי: 4400 אנשים מחפשים את הביטוי מדי חודש
    – עורך דין מקרקעין: 880 אנשים מחפשים את הביטוי מדי חודש
    – עורך דין דיני עבודה: 2400 אנשים מחפשים את הביטוי מדי חודש
    – עורך דין תעבורה: כ- 5400 אנשים מחפשים את הביטוי עורך דין תעבורה מדי חודש
    – עורך דין גירושין: 1600 אנשים מחפשים את הביטוי הזה מדי חודש

    אנשים מחפשים עורכי דין באינטרנט. אנשים מחפשים עורכי דין לפני הפגישה וגם אחרי הפגישה כי הם רוצים לדעת שהמשרד שלך עונה לצורך שלהם, רוצים לקרוא על מומחיות של עורך הדין ולהתרשם מחוות דעת.

      רוצה לקבל הצעת מחיר?



      מהם הדברים שחשוב להקפיד באתר למשרד עורכי דין:

      בניית אתרי תדמית לעורכי דין שונה מבניית אתרים בתחומים אחרים. מכיוון שענף עורכי דין מתנהל תחת כללי האתיקה של לשכת עורכי הדין חייבים להקפיד על שיווק ומיצוב נכונים.

      עיצוב ייחודי– עיצוב אתר לקוח הוא הדבר הקריטי ביותר כדי למשוך אליו לקוחות פוטנציאליים. אחרי אפיון האתר יחד עם הלקוח, צוות החברה שלנו ידאג לבנות עבורך אתר אינטרנט ייחודי ומבודל מאתרים אחרים, כזה שיהפוך את האתר שלך למקור קבוע ללקוחות.

      תוכן– התוכן באתר חייב להיות רלבנטי להתמחותו של עורך הדין. יש תוכן קבוע (סטטי) באתר כמו עמוד אודות, דף הבית, צור קשר שכמעט ואינו מתעדכן. למעט התוכן הקבוע כדאי לעדכן את הלקוחות שלכם במידע על פסקי דין, מקרי בוחן וההישגים של עורך הדין בבתי המשפט. אם כתבו עליכם כתבה באתר חדשות כמו ווינט או מאקו או העליתם כתבה באתרים אחרים, מומלץ להציג זאת ללקוחות באתר.

      בידול– מעבר לתחום ההתמחות המשפטי של עורך הדין חשוב ליצור בידול לאתר. חשוב להדגיש את חוזקות המשרד והייחודיות צריכה להיות ליבו של האתר. אנשים רוצים לדעת למה כדאי להם לפנות אליכם ולא אל המתחרים שלכם. איתור הבידול העסקי חשוב לבצע עם צוות מקצועי כדי שהאתר יעביר בדיוק את המסר השיווקי הרצוי.

      חברתנו מתמחה בבניית אתרים מעוצבים ומקצועיים שיהפכו את האתר שלכם ליהלום נוצץ מבין אלפי אתרים משעממים אחרים באינטרנט ויגרמו ליותר לקוחות פוטנציאליים לצרוך את שירותי עריכת הדין שהמשרד שלכם מציע.

      בניית אתר אינטרנט מקצועי לעורך דין

      היום בישראל רשומים כמעט 70,000 עורכי דין. לא לכולם יש אתר אינטרנט, אך התחרות היא עדיין קשה. לא לכל מי שיש אתר אינטרנט יוצג בתוצאות הגבוהות בגוגל. אחד הפרמטרים החשובים (ויש כאלה מעל 250) להצגת האתר ולדירוג האתר בגוגל היא בנייה תקנית של האתר. ללא באגים וקודי שגיאה, עם מערכת ניווט נוחה וגלישה זורמת בתוך האתר. אז כדי להפוך את התוכן שלכם לעוד יותר ייעיל ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים רבים, כדאי לבנות אתר אינטרנט מקצועי בחברה שמתמחה בבניית אתרים ובעלת יכולת וניסיון לספק בניית אתר לעורך דין ברמה הגבוהה והמקצועית.
      עם בנייה מקצועית של האתר למשרד עורכי דין נבנה גם האמון מצד הגולשים באתר של אותו עורך הדין. אתר שמשדר אמון באמצעות העיצוב והתוכן הופך מבקרים מזדמנים באתר ללקוחות.

      למה כדאי לבנות אתר לעורך דין?

      1. הגדלת חשיפה של העסק לאלפי לקוחות פוטנציאליים חדשים

      2. גידול בסגירת עסקאות

      3. חיזוק תדמית המשרד

      4. ניהול מוניטין המשרד

      5. שיווק וקידום במנוע חיפוש גוגל

       

      עורך דין, האתר שלך מחכה לך, פנה אלינו ונבנה לך אתר מנצח שיפנה אליך לקוחות ויצור תדמית יוקרתית למשרד שלך.

      דוגמאות לאתרים שבנינו

      אז קדימה, למה אתם מחכים? השאירו לנו פניה ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה.

        שינוי גודל גופנים