בניית אתרים לנדל"ן

חברתנו מתמחה בעיצוב ובניית אתרי נדל"ן ולוחות נכסים לסוכנויות ולחברות נדל"ן. האתרים נבנים בממקש וורדפרס ידידותי ונוח לשימוש המאפשר העלאת תכנים ללא הגבלה.

אתר בתחום הנדל"ן חייב לשדר בדיוק את המסר של סוכנות הנדל"ן. בתחום הנדל"ן והתיווך יכולים להיות התמחויות לפי אזורים גאוגרפיים או לפי סוגי נכסים ולכן חשוב לתת את הדגש לסוג ההתמחות של החברה בעת בניית האתר לחברת נדלן. אתר ממוקד שמציג יתרונותיה התחרותיים של חברת הנדלן בצורה בולטת בהכרח יביא לשיעורי המרה גבוהים יותר באמצעות האתר. ובשורה התחתונה זאת המטרה של כל עסק, לקבל מספר פניות (לידים) מרבי מקהל יעד רלבנטי.

    רוצה לקבל הצעת מחיר?



    בניית אתרים עבור משרדי תיווך ונדל"ן דורשת הקפדה על הפרטים הקטנים ויצירת בידול באמצעות עיצוב מותאם אישית בהתאם למאפייני העסק. אתר לסוכנות נדל"ן חייב להיות מניע לפעולה וממיר. כדי שהלקוח יביע התעניינות בשירותי האתר וישאיר פרטים חשוב שהאתר ישדר אמינות ומקצועיות. אצלנו בחברת פוקסי בניית אתרי נדל"ן היא בניית תדמית הולמת ומדוייקת לשירות אותו אתם מציעים ללקוחותיכם אשר תהפוך את המבקרים ללקוחות סקרנים ומשלמים.

    מאחורי כל אתר נדל"ן מקצועי חייבת לעמוד מערכת משוכללת שתוכל לתת מענה לכל שירותי המשרד. באתרי נדל"ן שלנו קיימת מערכת ידידותית ופשוטה לשימוש על ידי סוכני החברה, בה ניתן להוסיף נכסים לאתר ולשייך אותם לפי אזורים גאוגרפיים, להוסיף מערכת סינון נכסים לפי מאפיינים, לנהל סוכנים ולעלות מאמרים לטובת המבקרים באתר.

    השאירו פרטים לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית לצרכים העסקיים שלכם.

    דוגמאות לאתרים שבנינו

    אז קדימה, למה אתם מחכים? השאירו לנו פניה ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה.

      שינוי גודל גופנים