קידום אתרים לרואי חשבון

כשלקוחות פוטנציאליים מחפשים משרד רואי חשבון בגוגל, לרוב, הם יבחרו באחת מתוצאות החיפוש שמופיעות בעמוד ראשון בגוגל. קידום אתרים לרואי חשבון ע"י חברה מקצועית יבטיח את נוכחות העסק שלכם בראש העמוד וחשיפה לאנשים שמעוניינים לעשות אתכם עסקים.

קידום אתרים לרואי חשבון

חברה מקצועית לקידום אתרים באמצעות פעולות SEO נכונות ומתאימות מסוגלת לבנות מודעות למותג באינטרנט, למשוך יותר מבקרים לאתר ולהגדיל את מאגר הלקוחות כדי לעזור לעסק שלך לצמוח. שימוש נכון וחכם במילות מפתח ויצירת תוכן שיעודד לקוחות פוטנציאליים להגדיל את ההמרות באתר, יכול להביא לצמיחה משמעותית של העסק, שלא הייתה אפשרית ללא קידום האתר.

    רוצה לקבל הצעת מחיר?



    תחום ראיית חשבון הפך בשנים האחרונות לאחד המבוקשים ביותר בקרב קהל יעד רחב והטרוגני. לימוד ראיית חשבון כרוך בלימודים אינטנסיביים ומכילים מגוון נושאים. אחרי 3 שנות לימוד אקדמיות לא פשוטות נדרשים הבוגרים לעבור בנוסף התמחות בת שנתיים לצורך קבלת רישיון פורמלי לעסוק בתחום ראיית חשבון. אחרי מילוי כל הדרישות מטעם מועצת רואי חשבון, הבוגרים יתחילו את הקריירה החדשה שלהם במשרדים של רואי חשבון או יפתחו משרד רואי חשבון שלהם. כ- 1600 בוגרים מסיימים תואר ראשון בראיית חשבון מדי שנה ומעל 33 אלף רואי חשבון עוסקים במקצוע בישראל נכון לשנת 2020. ראיית חשבון הוא אחד המקצועות התחרותיים בשוק וכדי לבלוט מהמתחרים ולהגיע ללקוחות חדשים, חובה להיות הכי טובים באינטרנט.

    על מה חשוב להקפיד בקידום אתרים לרואי חשבון?

    קידום אתר לרואה/ ת חשבון דורש מקצועיות והיכרות עמוקה עם עולם הדיגיטל. תחום ראיית חשבון מבין התחומים התחרותיים בשוק. קידום "ניסוי וטעיה", חוסר ידע ומקצועיות לא יקדמו את האתר במילימטר ואף יגרמו נזק קשה לאתר, עד כדי כך, שהאתר שלכם עלול להיעלם כלל מתוצאות החיפוש בגוגל (SERPS). אז מה הם הדברים החשובים שיש להקפיד עליהם בעת קידום אתר לרואי חשבון?

    ◄ תוכן

    אתר של רואה חשבון הוא חלון ראווה המשקף את המומחיות שלו, מקצועיות, ניסיון ואמינות. תוכן באתר של רואה חשבון חייב להתייחס להיבטים המקצועיים של התחום, כדאי להציג מקרי בוחן של לקוחות אמיתיים כדי לחזק את הניסיון ולשדר מקצועיות לקורא (שהוא הלקוח הפוטנציאלי). תוכן טוב ימכור בצורה הכי טובה את השירות שרואה חשבון מציע באתר.

    ◄ אופטימיזציה באתר

    מיטוב האתר (או אופטימיזציה) מבצעים לצרכי סריקה יעילה של זחלני גוגל (בוטים של גוגל). בוטים (Crawlers) סורקים את האתר ומציגים דפים שונים מהאתר בתוצאות החיפוש. במידה והאתר אינו מתאים לקריאה על ידי זחלני גוגל, גוגל עלול לא להיכנס לאתר כלל. לכן חשוב למטב את האתר לסריקה קלה ופשוטה ע"י בטוטים של גוגל (Googlebot). אין בעיות באתר – אין דאגות בסריקה 🙂 .חלק מפעולות המיטוב כוללות תקינות קוד האתר, הוספת תיאוריים ייחודיים לכל עמוד, הקפדה על שימוש נכון בהיררכיה של הכותרות, העלאת תמונות בגדלים ומידות אופטימליים ועוד.

    ◄ עיצוב האתר

    להתאים עיצוב לאתר שיראה ייצוגי ואסתטי במחשבים נייחים והן במכשירים ניידים. כיום, רוב האנשים גולשים באמצעות מכשירים ניידים, מכאן חשיבות גדולה להתאים אתרים של רופי חשבון לגלישה מניידים, לצד עיצוב מוקפד ונאה בגלישה מנייחים. כיום אף קיימת גישה שיש קודם לדאוג לעיצוב בטלפונים סלולריים ורק לאחר מכן לדאוג להתאמת עיצוב האתר לנייחים (Mobile First Design).

    ◄ מילות מפתח

    יצירת תוכן על בסיס מילות מפתח רלבנטיות תמשוך לקוחות פוטנציאליים ואיכותיים. כדי לקבל רשימת מילות מפתח שברצונינו לקדם באתר של רואה חשבון, חשוב לעשות מחקר מילים יסודי. מחקר מילות מפתח זאת "משימת אלפא" – הכי חשובה לפני שניגשים לקידום אתרים לרואי חשבון.

      רוצה לקבל הצעת מחיר?



      קידום לוקאלי לאתרים של רואי חשבון

      קידום לוקאלי או קידום ממוקד מיקום הוא קידום לפי אזור גיאוגרפי המסייע למקד את שירותיו של רואה חשבון לקהל יעד אפקטיבי ובמטרה לשפר את חווית החיפוש של האנשים בגוגל. קידום לוקאלי של אתרים הוא תחום שתופס תאוצה בשנים האחרונות והוא מהווה מקפצה לה זקוקים העסקים כדי לצמוח ולגדול. קידום לוקאלי כולל בתוכו מספר עקרונות שחשוב ליישמם בצורה נכונה כדי ששמכם יופיע בראש תוצאות החיפוש ותוכלו להגיע לאנשים שרוצים באמת לעשות איתכם עסקים. 

      עקרונות מרכזיים לקידום לוקאלי:

      • עקרון ה- N-A-P – במסגרת קידום לוקאלי מומלץ ליישם את עקרון ה- NAP שמשמעו הוספת שם העסק, כתובתו הפיזית של העסק ומספר טלפון של העסק (Name-Address-Pelephone). קידומת של מספר טלפון המאפיינת אזור גיאוגרפי ספציפי, מסייעת לקידום לוקאלי של העסק. למשל, הוספת כתובת של משרד רואי חשבון בפוטר (חלק תחתון) של האתר ומספר טלפון לחיוג בהאדר של האתר (חלק עליון).
      • הוספת עסק ל Google My Business – הוספת עסק לגוגל לעסק שלי יוצרת נוכחות בחיפוש לוקאלי ובמפות Google, וכך עוזר ליצור אינטרקציה עם לקוחות שמחפשים בדיוק את העסק שלכם.
      • מילות מפתח – שימוש נכון במילות מפתח עם מיקוד לאזור גיאוגרפי מסייע בקידום שירותי רואה חשבון לפי מיקום. למשל, אם משלבים ביטוי ממוקד מיקום 'רואה חשבון בתל אביב' או 'משרד רואי חשבון במרכז הארץ', בצורה נכונה ומתאימה, ניתן למנף דירוגים מקומיים של העסק באזור גיאוגרפי ספציפי.
      • הוספה למדריכים מקומיים – הופעת העסק במדריך מקומי מחזקת את הקשר בין מיקום משרד רואי חשבון לבין חיפושים מקומיים של המשתמשים.
      • יצירת חיבורים עם אתרי חדשות ותוכן מקומיים – בדומה לסעיף הקודם, גם במקרה הזה יצירת חיבור עם אתרים ממוקדים ערים ספציפיות או אזורים ספציפיים מחזקים את הקשר בין מיקום העסק לבין חיפושי הגולשים.
      • ועוד

      יצירת מפת XML לאתר

      אתרים של רואי חשבון כוללים התייחסות לתחומים רבים ומגוונים (עוסק פטור, עוסק מורשה, הקמת עסק, סוגי דוחות וכו') על כן קיימים עמודים רבים בתוך האתר. כדי שגוגל יציג את כל העמודים שנמצאים בתוך אתר, חשוב לייצר ולהגיש לגוגל את המידע שמגיע בצורת קובץ בפורמט XML. לשם כך יש ליצור מפת XML שכוללת את כל העמודים החשובים מתוך האתר של רואה חשבון. זה יבטיח סריקה יעילה של האתר והצגת כל עמודי האתר בגוגל.

      אנליזה של נתונים

      עולם האינטרנט משתנה ללא הרף ולכן חשוב לעקוב אחרי חיפושים של גולשים, לראות מה מעניין אותם יותר ולהציע תוכן בהתאם, לבדוק מהם העמודים הממירים ביותר ולשפר את ה- ROI שלהם, לבנות קהלי יעד רלבנטים ולהגיע אליהם באמצעים דיגיטליים שונים. 

      איסוף וניתוח נתונים סטטיסטיים הינו שלב חשוב כדי לעשות שיפורים ומוניטיזציה לאתר. כלים כמו גוגל אנליטיקס, כלי מנהלי אתרים, semrush, majesticSEO מהווים חלק בלתי נפרד מאיסוף וניתוח נתונים ברמה גבוהה. כמו כן, מעקב אחר מילות מפתח הכרחי כדי לבחון פעולות SEO (קידום אורגני של אתר) ואת האסטרטגיה השיווקית שנבחרה עבור האתר. כלים כמו זאפו, ראנק רנג'ר, כל יום מאפשרים לבדוק את הדירוגים של האתר ולהסיק תובנות מפעולות קידום המבוצעות באתר של רואה/ ת חשבון.

      ניהול ותחזוקת בלוג מקצועי לרואי חשבון

      הבלוג, הוא המקום להפגנת מקצועיותו והתמחותו של רואה החשבון. כדאי לעלות תכנים בצורה שוטפת בבלוג, פעם לשבוע להעלות טיפים, מדריכים, כתבות או מקרי בוחן של לקוחות (כמובן תוך שמירה על חסיון הלקוח), כדי להראות אקטיביות של העסק ולשמור על רצף קידומי של אתר רואה חשבון. שימוש נכון בבלוג ניתן לראות באתר הזה.

      בלוג רואה חשבון

       

      נוכחות העסק במדיה חברתית

      מדי יום נכנסים מיליוני גולשים בישראל למגוון רשתות חברתיות. אין זה אומר כי יש למהר ולהוסיף עסק של רואה חשבון בכל המדיה האפשרית. ישנן רשתות חברתיות כמו פייסבוק, לינקדאין או אינסטגרם שמתאימות יותר לתחום ראיית חשבון. רשתות חברתיות כמו פינטרסט או טיק טוק אינן פלטפורמות יעילות לרואי חשבון. הופעה ברשת חברתית מתאימה לתחום ראיית חשבון תגדיל חשיפה לעסק, תגביר כניסות לאתר ותביא יותר לקוחות לעסק שלכם. כדאי ומומלץ לפרוס כנפיים למספר ערוצי שיווק, לרבות רשתות חברתיות כמו פייסבוק וקבוצות פייסבוק.

      נוכחות רואה חשבון במדיה

      הוספת עסק לאינדקסים

      אתרי אינדקס הם מקור נוסף לחשיפה טובה של העסק ללקוחות חדשים. אתרי אינדקס איכותיים, אמינים וממוקדים תחום ראיית חשבון כמו זה, מסייעים בקידום אתרים לרואי חשבון. חשוב להיזהר לא להוסיף אתר שלכם לכל עסק חינמי ו/או בתשלום. יש לבצע "בדיקת איכות" לכל אתר אינדקס, ולאחר ווידוא שאכן מדובר באתר אינדקס איכותי לרואה חשבון, להוסיפו. אתרי אינדקס רבים אינם איכותיים ואף ספאמיים, והוספת אתר רואה חשבון לאינדקס כזה, עלול להביא לקריסה של האתר והעלמת האתר מתוצאות החיפוש של גוגל. כסוכנות מובילה לשיווק ופרסום באינטרנט, יחד עם ידע מצטבר רב ערך וצוות מקצועי, נבצע אנליזה של כל אתר בצורה מדוקדקת ומקצועית, נמקסם את הנוכחות שלכם במרחב הדיגיטלי של פעילותכם העסקית בצורה האפקטיבית והיעילה ביותר.

      ריגול אחר מתחרים

      כאשר עוסקים במוצר אינטרנטי בסביבת עבודה כל כך דינמית ועמוסת מידע, כדאי תמיד שיהיו עיניים על המתחרים. כל יום נבנים אתרי אינטרנט למאות בעלי עסקים. עסק קטן יכול לצמוח ולהפוך ליריב חזק שלכם. על מנת לשמור על יתרון תחרותי, כדאי לדעת מה המתחרים שלכם עושים בכל רגע נתון. קיימים מגוון כלים המאפשרים לעקוב אחר המתחרים שלכם ולבדוק כמות תעבורה לאתר שלהם, מילים אותם רכש המתחרה בגוגל אדס על מנת להביא יותר משתמשים ועוד. ניהול מתחרים נכון מאפשר לחברה לבחור עתיד אסטרטגי נכון ויציב ולפתח את החברה באופן מתמיד בעולם כה תחרותי כמו אינטרנט.

      פרסום ממומן לרואי חשבון

      פרסום מודעות ממומנות בגוגל אדס זאת דרך נוספת להגדיל נוכחות באינטרנט ולהביא לקוחות פוטנציאליים חדשים שמחפשים באופן אקטיבי שירותים של בית העסק שלכם.

      פרסום ממומן לרואה חשבון

      להיות מוזכר באתרים סמכותיים

      אתרים סמכותיים כמו Ynet, מאקו, גלובס ואתרי חדשות איכותיים אחרים תורמים לחיזוק המיתוג של העסק שלכם ומשפרים את נוכחותכם באינטרנט, לצד קידום אורגני של האתר בגוגל. אתרי חדשות ותיקים, גדולים, עם הרבה טראפיק יביאו לחשיפה רחבה והן לחיזוק דירוגים בגוגל. אחת מטכניקות הדירוג הותיקות והבסיסיות של גוגל לדרג אתרים, היא דירוג לפי אתרים חיצוניים שמזכירים ומדברים על האתר שלכם. אזכור משרדו של רואה חשבון בכתבה בווינט בצורת קישור ואף אזכור בלבד (לא מקושר), תורמים לקידום אתרים לרואי חשבון! לרשותנו ידע מצטבר רב ערך בתחום ניהול מוניטין שיקדם אתכם מול קהל יעד איכותי וייצור תנועה משמעותית של לקוחות פוטנציאליים אל האתר.

      רואה חשבון באתר חדשות

        רוצה לקבל הצעת מחיר?



        שינוי גודל גופנים