בניית אתרים יפים בתקציב נמוך: האם זה אפשרי?

כדי לבנות אתר אינטרנט מעוצב, יפה והכי חשוב ממיר, לא חייבים להשקיע את כל החסכונות שלכם. אפשרי בהחלט להקים אתר מקצועי ומותאם לצרכי העסק בתקציב נמוך. איך עושים זאת? תתחילו מקריאה במאמר הבא.

כמה עולה לבנות אתר תדמית?

היום כל עסק חייב נוכחות דיגיטלית, בין אם אתה בעל עסק קטן או חברה שמעסיקה מאות עובדים. נוכחות בזירה הדיגיטלית מאפשרת לעסק שלך להגיע לחשיפה רחבה יותר, לחזק את המיתוג של העסק ולהעביר מסר שיווקי ממוקד עבור קהל הגולשים שלך. הטכנולוגיה של היום מאפשרת לבנות אתר אינטרנט בפרק זמן קצר יותר בהשקעה כספית הרבה יותר נמוכה. אתר תדמית מעוצב לעסק ניתן לבנות החל מ 3,000 ש"ח (לכתבה בנושא כנסו), מותאם למכשירים ניידים, מונגש, כולל מידע חשוב על העסק ודף התקשרות (לידים) עם העסק. מחיר פיתוח אישי של אתר תדמית בעזרת כתיבת קודים כולל פיצ'רים מיוחדים ינוע הרבה יותר צפונה ויכול להגיע ל10-15K.

תחרות שווה בין כולם

לעיתים בניית אתרים בתקציב נמוך זאת האפשרות היחידה לבעל העסק להגיע לקהל יעד רחב. לא כל עסק בעל יכולת כלכלית להשקיע אלפי שקלים בחודש בפרסום ממומן בגוגל או ברשתות חברתיות, לשכור שירותיו של איש יחסי ציבור או להופיע בטלוויזיה. אתר אינטרנט מאפשר הזדמנות שווה לכלל העסקים להתחרות אחד עם השני בזירה הדיגיטלית. לעסקים עם תקציב פרסום קטן קשה להתחרות בחברות עתק המשקיעות עשרות ולעיתים מאות אלפי שקלים בחודש לפרסום אונליין ולפרסום אופליין. הופעת אתר אינטרנט בגוגל, מאפשרת להתחרות גם עם המתחרים החזקים בתחום.

אם בונים אתר בתקציב נמוך- דאגו להליך בניה מקצועי

הקמת אתר אינטרנט כשלעצמו אינה מספיקה כדי להתמודד עם התחרות הקשה בין החברות בזירה הדיגיטלית. אתר אינטרנט חייב להיבנות בתהליך נכון תוך הקפדה על הפרטים הקטנים. תחילת תהליך הבניה מחייב אפיון מקצועי של אתר, הגדרת קהל יעד, ניתוח מתחרים והבלטת יתרונות החברה באתר. כמו כן חשוב שהאתר יתאים לגלישה בניידים מכיוון שרוב המשתמשים היום מחפשים שירותים בעזרת מכשירים ניידים זהו פרמטר חשוב לדירוג האתר בגוגל, לדאוג לחוויית משתמש ולממשק משתמש ידידותי, לעיצוב מותאם, תוכן בעל ערך למשתמשים, מהירות נמוכה ככל שניתן, טיפול בתקלות ובאגים, תחזוקת אתר והרשימה עדיין ארוכה. 

לפעמים הזול יוצא ביוקר

בניית אתר איכותי בתקציב נמוך לא תמיד המשימה הפשוטה. איתור בעל מקצוע מקצועי, מנוסה ואמין יכריע את טיבו והצלחתו של האתר. קל להתפתות למחיר נמוך, אך אסור לשכוח שלפעמים הזול בסופו של דבר יוצא ביוקר. ניתן לבנות אתר וורדפרס (WordPress) במחיר נמוך, אסור להיגרר אחר מחירים זולים, כי בעוד מספר חודשים, ככל הנראה תצטרך לצאת במסע חיפושים חדש לבניית אתר מקצועי וממיר. 

בעל עסק, מחפש בניית אתר איכותי לעסק שלך? מוזמן לפנות אלינו באמצעות טופס האתר, ונציג שירות מטעמנו יחזור אליך לשיחת ייעוץ ללא עלות.

Leave a comment

שינוי גודל גופנים