6 סיבות למה לבנות אתר אינטרנט על וורדפרס

בניית אתר אינטרנט על מערכת וורדפרס (WP)

קיימות הרבה פלטפורמות לבניית אתרים, מדוע לבנות אתר אינטרנט שלכם דווקא בוורדפרס!

למערכת וורדפרס יש הרבה יתרונות. בכתבה זו אציג את היתרונות הבולטים שלה:

  1. וורדפרס היא אחת מהמערכות הפופולריות ביותר בעולם! זאת אומרת שמבחינת העזרה שאתם יכולים לקבל, ותמיכה בנוגע בעניין המערכת, ניתן לקבל היענות גבוהה מאוד, בשלל פורומים ובמגוון שפות. קיימים פורומים מקצועיים לוורדפרס, אתרים רשמיים של וורדפרס, קבוצות תמיכה ועוד. אם נתקלתם בתקלה כלשהי, יש לכם את כל האפשרויות לטפל בה תוך זמן קצר מאוד, ולעיתים אף באופן מיידי! קהילת וורדפרס גדולה, היענות גבוהה ומידע רב באתרי אינטרנט.
  2. קוד פתוח אין תלות במתכנת – תכנות הוא דבר שלא כל אחד שולט בו וגם מי שלמד תכנות הרבה פעמים נתקל בקשיים ונאלץ לפנות לעזרת הקולגות. ישנם מקרים בהם לא ניתן לבנות אתר אינטרנט מותאם במלואו לצרכי העסק ללא התכנות כלל. יחד עם זאת, בניית אתרי תדמית לעסק או אתרים שלא דורשים פיתוח מיוחד פותרים אותנו כמעט תמיד מהתעסקות בקודים ובשפות שונות של האתר. ניתן לבנות אתר ברמה טובה אם יש לכם חוש טכני לפחות ברמה בינונית, סבלנות והיכרות עם הכלים שמסייעים בבניית של האתר.מערכת וורדפרס בנויה על קוד פתוח, מה שזה אומר כי הנכם יכולים לגשת לקוד עצמו של האתר ולבצע שינויים באתר בהתאם ליכולת שלכם. למשל, מומלץ שכל אתר יהיה מחובר לכלים אנליטיים, כדי שנוכל לזהות את התנועה לאתר, לקבל מידע על המרות באתר ועוד. דוגמה לכלים אנליטיים לאתר הם גוגל אנליטיקס, כלי מנהלי אתרים, מפת חום, פיקסל של פייסבוק, קוד מעקב של גוגל אדס ועוד. את החיבור בין האתר לכלים האלה ניתן לעשות ללא הצורך לפנות למתכנת. באמצעות הדברת קטעי קוד למקומות הנכונים, ניתן לבצע את החיבור באופן עצמאי. איפה להטמיע קטעי קוד באתר ניתן ללמוד באמצעות סרטוני יוטוב או מדריכים שונים.
  3. תוספים איכותיים ורובם חינמיים! תוסף, או כפי שרובנו רגילים לקרוא להם – פלאגינים (Plugins) הינם קטעי קוד שמיועדים לשיפור נראות האתר ופונקציונליות האתר. כאשר בונים אתר אינטרנט מ -0-, אין בו כלום. אין טופס צור קשר, אין תפריט, אין פוטר (חלק תחתון של האתר) ועוד הרבה דברים אחרים שגורמים לאתר שלהו לקרום עור וגידים. פלאגינים מוסיפים חלקים בתוך האתר שניתן להתאים אותם בהתאם לצרכי העסק שלנו.
  4. תבניות הכי יפות! כאמור, וורדפרס זוהי פלטפורמט קוד פתוח שפתוחה למיליוני מתכנתים ומעצבים. כל שנה מתווספות אלפי תבניות שונות לשימוש במערכות וורדפרס. בכל התחומים, בכל הצבעים ועם אפשרויות עיצוב מגוונות. לרוב באמצעות הוספת חלקים וגרירת חלקים בתוך המערכת ניתן לייצר עמודים יפים שעונים לצורך שלנו.
  5. הקמת כל סוג אתר – מערכת וורדפרס גמישה וידידותית המאפשרת לבנות כל סוגי אתרים החל מאתרי תדמית לעסקים קטנים, בלוגים וכלה באתרי השוואת מחירים, אתרי איקומרס (חנות אלקטרונית), פורומים ועוד.
  6. מערכת אינטואיטיבית – כאשר אתם נכנסים בפעם הראשונה למערכת, סביר להניח כי העיניים יתחילו להתפזר לכל מני כיוונים. אך מהר מאוד, אתם מתרגלים למערכת ואך מתאהבים בה עד כדי כך, שעבודה עם כל מערכת אחרת הופכת להיות לפחות נוחה. גם הדיוטים במחשבים, מהר מאוד יבינו את עקרון העבודה עם וורדפרס והמערכת תהפוך לדי אינטואיטיבית.

ניתן להמשיך לפרט על מעלותיה של מערכת וורדפרס. הרשימה עדיין ארוכה. אך אלה הדברים החשובים שיכולים להשפיע על ההחלטה שלכם במידה והנכם מתלבטים האם לבנות אתר אינטרנט לעסק שלכם על מערכת וורדפרס או מערכת אחרת.

אם קראתם את המאמר ואתם עדיין בהתחבטות, מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם דרך האתר או ליצור איתנו קשר ישירות בטל' 0733744884. נשמח לעמוד לשירותכם 🙂

Leave a comment

שינוי גודל גופנים