בניית אתרים מקצועיים בדרום

בניית אתרים מקצועיים זאת מיומנות ונדרש ניסיון והיכרות עם תחומים מגוונים על מנת לבנות אתר אינטרנט איכותי, מקצועי וממיר לבעל העסק. אנחנו בחברת פוסקי מספקים שירותי בניית אתרים בכל הארץ לרבות בניית אתר אינטרנט באזור הדרום. חברתנו מבין החברות המובילות לבניית אתרים לחברות, ארגונים, עמותות ועסקים. אנו שמים דגש לאיכות השירות, מקצועיות ועמידה בלוחות הזמנים.

למי מתאים לבנות אתר אינטרנט?

לפני תהליך בניית האתר חשוב לאפיין את העסק ולהבין מה הם צרכי הלקוח. לעסקים שונים יכולה להיות מטרה שונה בהקמת האתר. לחנות פיזית יהיה צורך להקים חנות וירטואלית כדי לתפוס גם את נתח השוק הצעיר והמודרני, להרחיב את קהל הלקוחות ולא להסתפק בלקוחות המגיעים פיזית לחנות וכדי לענות לדרישות העכשוויות של הלקוחות היום. התנהגות הלקוחות משתנה בהתאם לשינויים החלים בעולם הצרכנות והאינטרנט בפרט.. חנויות פיזיות שעדיין לא התאימו את עצמם לתנאי השוק  של היום ישארו מאחורי המתחרים.

בעלי מקצועות חופשיים כמו עורכי דין, רופאי שיניים, רואי חשבון וכיו"ב חייבים כרטיס ביקור דיגיטלי. היום לקוחות פוטנציאליים רבים מחפשים אתרים של ספקי שירות שונים. האתר, הוא תעודת הזהות של המספר פרטים אודות העסק וספק השירות ובנוסף מעביר מסר שיווקי ויתרונות תחרותיים של אותו ספק השירות. אתר אינטרנט מגביר את פוטנציאל סגירת העסקה עם הלקוח הפוטנציאלי כשהוא בנוי בצורה מקצועית ואסטרטגית לאותו העסק.

היום, כל עסק צריך אתר אינטרנט. ללא יוצא מן הכלל. עסקים ללא אתרי אינטרנט נתפסים כארכאיים ואינם מתאימים את עצמם לסביבה. מה שעלול ליצור אצל הלקוח פער בין העסק לרמת שירות שהוא מסוגל לספק. גם כאשר מדובר בעסק שמציע שירותים ברמת איכות גבוהה ביותר, היעדר אתר אינטרנט עלול להרחיק את הלקוח מפניה לבעל העסק.

להגיע לקהל יעד נוסף

גם הלקוחות "הקשים" שרגילים להגיע לחנות באופן פיזי ולבצע רכישת מוצרים או צריכת שירותים, עוברים לשימוש בחנויות אינטרנטיות. חנות מסחר אלקטרונית או חנות אינטרנטית חוסכת המון זמן ומקצרת את תהליכי הרכישה. חנות מסחר אלקטרוני פתרה את הצורך להגיע לחנות ולשהות שעות ארוכות בתוך החנות כדי למדוד בגדים ולהחליט מהם הפריטים שרצויים לקניה. חנות אי-קומרס מקצועית פורסת את כל פריטי החנות בצורה נוחה וחוייתית ומאפשרת ללקוחות אינטרנטיים לבצע רכישה בלי לצאת מהבית. ובאורח חיים כה דינמיים ולחוצים של היום, זהו פתרון אידיאלי לקנות את מה שהאדם צריך בלי לוותר על דברים אחרים. כך קהלי יעד נוספים יכולים להגדיל את המכירות של החנות במאות אחוזים בלי ביצוע שינוי בליין של הבגדים. בזכות הנגשת המוצרים בדרך נוחה וגמישה אמהות או אנשים קרייריסטיים יכולים לחדש את המלתחות שלהם מכל מקום בכמה דקות הפנויות שלרשותם.

לבנות אתר עם דגש לחויות גלישה

עולם האינטרנט משתנה בהרף עין ובהתאם חשוב להתאים את אתרי האינטרנט לקהל יעד של העסק. בשנים האחרונות רואים מגמת עלייה בביצוע עסקאות ורכישות באמצעות אתרי אינטרנט, וזאת ללא הביקור הפיזי בחנויות או בעסקים בכלל. משמע, עסקים שידאגו לגלישה חוויתית באתרי אינטרנט יזכו לאחוזי סגירת עסקאות גבוהה יותר, לשימור לקוחות ולגידול מאגר הלקוחות של החברה. חווית גלישה היא עולם שלם ומלואו שכולל בתוכו את תורת הצבעים, פונקציונליות האתר, משפכים שיווקיים, תוכן איכותי ומעניין, קבלת ערך מוסף מהגלישה ומהרכישה בתוך האתר ועוד. את חווית הגלישה לא ניתן למדוד מספרית אך ניתן לקבל מידע רב על איכות חווית הגלישה באתר באמצעות כלי ניטור מתקדמים וכלים לאיסוף מידע סטטיסטי על האתר.

תהליך בניית אתר

אתר הוא לא מוצר צריכה. חשוב להתאים את האתר לצרכי העסק והבניה מתחילה משלבים בסיסיים כמו אפיון, בניית אסטרטגית תוכן, עיצוב האתר ועוד. בניית אתרים בדרום הוא תהליך שיכול לקחת מספר חודשים. אתר הוא נכס דיגיטלי שרוקם עור וגידים ככל שמתקדמים בתהליך. המטרה לקבל נכס מניב וממיר לעסק. בניית אתר זאת השקעה לטווח הרחוק. זהו לא רק כרטיס ביקור שנועד להשוויץ לקהל הלקוחות על יכולותיו של העסק והופעתו באינטרנט בדומה למותגים הגדולים. גם אתרים קטנים יכולים לשכפל ואף לשלש את המכירות בחנות במידה ובונים אותו בצורה מקצועית ומותאמת בדיוק לצרכי העסק. לקוחות רבים יכולים להגיע לאתר החברה באמצעות החיפוש בגוגל. החשיפה הטבעית של העסק שלכם במנוע חיפוש. ככל שהאתר ייבנה בצורה מקצועית יותר, כך הסיכוי שיופיע גבוה בגוגל וייחשף למספר רב של לקוחות פוטנציאליים גבוה.

אתרי תדמית ניתן לבנות תוך חודש ועד מספר חודשים. ישנם סיבות רבות שיכולות להשפיע על תקופת בניית האתר. אך לרוב, דווקא צד הלקוח יכריע את משך זמן בנית האתר. במידה והלקוח יעביר את כל החומרים הנדרשים ואת התוכן להתקדמות תהליך בנית האתר, האתר ייבנה תוך זמן קצר יותר.

להפריח את הדרום

חברת פוקסי לקידום ובניית אתרים פועלת בכל הארץ ומספקת שירותים אינטרנטיים בכל אחד מחלקי ארצנו היפה.  משום שאנו יושבים בקריית גת, רוב לקוחותינו מהדרום: באר שבע, אשדוד, אשקלון, קריית גת, בית שמש ועוד. יחד עם זאת, אנו מספקים שירותי קידום ובניית אתרים לעסקים רבים מכל הארץ. נציגנו נפגשים עם הלקוחות במשרדיהם לנוחיות מרבית. אנו שמים דגש למתן שירות איכותי לכל לקוח, בהתאם לצרכיו האישיים ולמשאביו.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה. מוזמנים ליצור עמנו קשר במייל, להשאיר פרטים בטופס האתר או לחייג אלינו 0733744884.

Leave a comment

שינוי גודל גופנים