איך לבחור מומחה לבניית אתרים?

היום זה כבר לא הצעת ייעול לבנות אתר אינטרנט לעסק – זה חובה. עסקים שאין להם אתרי אינטרנט פשוט מפסידים לקוחות פוטנציאליים. בזירה הדיגיטלית, אם אתה לא מתפרס על כל המרחב האינטרנטי, אתה פשוט לא שם.

הצבת מטרה ברורה

נוכחות מקוונת באינטרנט מחייבת כל עסק, גדול כקטן לבנות אתר אינטרנט ייצוגי ומקצועי, שישקף את מטרות העסק ויהפוך גולשים ללקוחות משלמים. בעלי עסקים בכל גודל חייבים למצב את עצמם בזירה הדיגיטלית, ואם אין לעסק אתר, הוא נמצא בצעדי ענק מאחורי המתחרים שיש להם אתרים. כאשר בונים אתר אינטרנט לעסק, חשוב לוודא שהמטרה שנבחרה רלבנטית ומתאימה לצרכי העסק. בין אם אתם זקוקים לאתר תדמית קטן או פיתוח אתר מורכב למסחר אלקטרוני, כדאי שתדעו שהאתר עונה על הצורך העסקי שלכם בצורה הכי מדוייקת.

תנו למומחים לעשות את העבודה

מנוע חיפוש גוגל התחיל לפעול לפני כמעט 20 שנה. לא מדובר בתקופת זמן ארוכה מדי, אך במובנים הדיגיטליים מדובר בכברת דרך. השינויים הקורים בזירה הדיגיטלית עוברים כהרף עין. מאז הקמת גוגל מיליון דברים עברו שינוי בגוגל החל מהצגת תוצאות במנוע חיפוש וכלה בעדכונים ופרמטרים לדירוג אתרים שמתעדכנים מאות פעמים בשנה. אחרי שהחלטתם לבנות אתר לעסק, וודאו כי לחברה שהולכת לבנות לכם אתר יש את הניסיון והידע הנדרש.
בניית אתרים מערבת בתוכה עולמות נוספים של עיצוב, תחזוקה, אחסון וכל אחד מהם עולם ומלואו. חשוב שתהליך בניה של האתר יהיה מקצועי, מעודכן וחדשני, כדי להתאים אותו לגוגל ולחוויית גלישה של האדם.

הכל תחת קורת גג אחת

בניית אתר מתחילה באפיון האתר, שהינו תהליך בפני עצמו, ומשם לעיצוב האתר, בניית רכיבי האתר, התאמות נוספות באתר, תחזוקת האתר, עדכון גרסאות הממשק והתוספים, אחסון האתר, טיפול בבאגים (תקלות) במידה ומופיעים או נוצרים בהמשך והרשימה עדיין ארוכה. אם מחליטים לפצל חלק מהדברים בין חברות שונות, באיזשהו שלב אתם עלולים למצוא את עצמכם מנהלים פרוייקט של עצמכם, מה שיגזול זמן, כאבי ראש וכנראה גם משאבים מיותרים. אם מפקידים את התהליך לבניית האתר בשתי ידיים של חברה מקצועית, תהליך בניית אתר יהיה מהיר יותר ואף מהנה :).

אם גם אתם מחפשים חברה מקצועית, מנוסה וותיקה לבניית אתרים, מוזמנים לפנות אלינו, ונציגנו יצרו עמכם קשר בהקדם.

Leave a comment

שינוי גודל גופנים