אתרי אינדקס: איך זה עוזר לקידום עורכי דין בגוגל?

תחום עורכי דין מבין התחומים התחרותיים בישראל וזה בא לידי ביטוי גם בעולם הדיגיטלי. קידום אתרים לעורכי דין דורש הקפדה רבה יותר לפרטים הקטנים בתוכן האתר, בבנייה של האתר ובהעברת מסרים ברורים לקהל היעד. הוספת אתר לאינדקס לעורכי דין או לאתר אינדקס כללי איכותי יכול לשפר בצורה משמעותית את דירוגי האתר בגוגל.

קידום אתרים הוא תהליך ארוך טווח והצלחתו תלויה במידה רבה ברמת התחרותיות של התחום, מקצועיותו של מקדם האתרים וניסיונו בתחום. ככלל, ככל שהתחום תחרותי יותר, כמו משפטים ועריכת דין, כך נדרש זמן רב יותר ומשאבים רבים יותר להביא אתר של עורך דין לעמוד ראשון בגוגל. 

קידום אתרים לעורכי דין: ממה מתחילים?

התחלה של הליך קידום אתרים לעורכי דין מתחילה באופטימיזציה באתר. אופטימיזציה או מיטוב, הן פעולות הנדרשות לבצע בתוך האתר כדי להתאים אותו לסטנדרטים הבסיסיים של גוגל. אתר מותאם לסריקה של גוגל, ייסרק ויתאנדקס על ידי בוטים של גוגל, כדי שבעת חיפוש עורך דין בגוגל, גוגל יציג אותו את האתר למשתמש בתוצאות החיפוש. אתר שאינו נסרק לא יכול להופיע בגוגל, משמע, הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לא ימצאו אתכם בגוגל. וזה לא משנה עד כמה השקעתם בעיצוב ובחווית משתמש באתר. 

ישנם דברים בסיסיים שהם חלק מתהליך המיטוב באתר שכמעט כל מקדם אתרים שעוסק פרק זמן מסוים בקידום אתרים צריך לדעת:

  1. קודים תקינים באתר משפיעים על דירוג האתר בגוגל. קוד שבור, שפת תכנות לא טובה משפיעים לרעה על דירוגי האתר.
  2. התאמת האתר למכשירים ניידים – רוב האנשים גולשים באמצעות מכשירים סלולריים, מכאן חשיבות להתאים אתר מבחינת העיצוב והן מבחינת חווית גלישה לניידים.
  3. תוכן מקורי, איכותי ועם ערך לגולש. באתרים של עורכי דין, תוכן הוא אחד הפקטורים החשובים לדירוג האתר, לאמינות ולמקצועיות של נותן השירות. תוכן מתייחס לא רק לטקסט, אלה גם לתמונות, סרטונים, גרפים, אודיו.
  4. מהירות האתר – פקטור חשוב לדירוג האתר. גורמים שונים משפיעים על מהירות האתר: קודים (JAVA SCRIPT ו- CSS מאריכים טעינת עמוד), משקל העמוד, תמונות, סרטונים, מיקום שרת ועוד. ברוב אתרי עורכי דין עיקר התוכן מיוצר מ- HTML – תכנים טקסטואליים. באתרים לעורכי דין חשוב לתת דגש לתוכן כתוב, להעלות מדריכים, סיפורי הצלחה, טיפים ומידע עדכני מעולם המשפט.
  5. היררכיה באתר – מתחילה מבנייה נכונה של אתר, בניית תפריטי ניווט קלים לשימוש ולהתמצאות הגולש וכלה ביצירת קטגוריות ותת קטגוריות של תחומים באתר לעורך דין.
  6. כותרות בעמוד – גם בעמוד צריכה להתקיים היררכיה נכונה. תמיד יהיה טקסט יחסי חשוב יותר לעומת טקסטים משלימים. כדאי שחלקו העליון של העמוד יכלול את התוכן החשוב עם המסר שברצוננו להעביר לגולשים, וככל שמתקדמים בכתיבה לרדת מבחינת חשיבותו של הטקסט. רוב הגולשים עוברים על שליש עליון של העמוד ומרפרפים עם העיניים לאורך העמוד רק על דברים מובלטים או מודגשים. אחת הדרכים ליצור היררכיה – היא באמצעות הוספות כותרות לכל פסקה בעמוד. כאשר הכותרת הראשונה תהייה חשובה מבין כולם ויתר הכותרות יהיו משניות. ציון כזה של היררכיה עוזרת גם לגוגל להבין מהם הדברים שרציתם להדגיש באתר של עורך דין.
  7. לתת שם לכל תמונה – בשפה המקצועית זה נקראה להוסיף אלט טקסט או טקסט אלטרנטיבי לתמונה. זהו טקסט שיופיע במקרה והתמונה הוסרה. הטקסט שיופיע במקום הוא אלט טקסט. אלט טקסט עוזר לגוגל להבין טוב יותר את נושא העמוד ולהציג תמונות גם בגוגל תמונות.

אלה רק חלק מהדברים שצריך לבצע בכל אתר לקידום אתר לעורך דין (וגם באתרים אחרים) אם רוצים שהאתר ידורג גבוה בגוגל.

לא משנה כמה טוב, איכותי ומקצועי תעשו את האופטימיזציה בתוך האתר, יש לזה תקרה. אי אפשר להביא אתר השייך לתחום תחרותי למקום ראשון בגוגל רק בביצוע מיטוב בתוך האתר. חייבים לצאת מגזרת האתר ולהיעזר באתרים אחרים כדי לדחוף את האתר למעלה, לפסגת התוצאות.

אתרי אינדקס לעורכי דין

אתר אינדקס הוא אתר המאפשר להוסיף עסק ופרטים של העסק בתוך רשימות העסקים שלו. קיימים אינדקסים חינמיים ואינדקסים בתשלום. רוב אתרי אינדקס אינם איכותיים, ולכן כדאי לבדוק את איכותו של האינדקס טרם מחליטים להוסיף אליו אתר של עורך דין. 

לרשימת 55 אתרי אינדקס לעורכי דין >>

איך מוסיפים אתר לאינדקס לעורכי דין?

ראשית יש למצוא אינדקס שיתן במה לאתר של עורך דין. ישנם אינדקסים מקצועיים שמיועדים לעורכי דין בלבד וישנם אינדקסים כלליים. כדאי להוסיף לאינדקס שנותן דגש לתחום עריכת דין ומשפטים, אך גם אינדקסים אחרים איכותיים יכולים להתאים. אחרי איתור אתר אינדקס, חשוב (חשוב מאוד!!) לבדוק את איכותו של האתר, כיוון שרוב אתרי אינדקס סתמיים ולא תורמים כלל לקידום האתר, ואף יכולים להזיק לדירוגי האתר. אז מצאתם אתר אינדקס שמתאים בדיוק לצורך שלכם, עליכם להוסיף פרטי עסק והפניה לאתר שלכם. ההפניה הוא קישור שמפנה לקוחות לאתר שלכם. הקישור הזה – הוא האלמנט הכל כך חשוב שתורם לקידום אתרים לעורכי דין. קישור טוב ישפר את דירוגי האתר, קישור ספאמי או זדוני ירע את מצבו של האתר שלכם בדירוגים, בחשיפות ובקבלת לידים של לקוחות פוטנציאליים.

 

Leave a comment

שינוי גודל גופנים