בניית אתרים לעמותות

עמותה היא סוג של תאגיד המורכב מקבוצה של בני-אדם או תאגידים אחרים אשר חוברים יחד למען מטרה ציבורית מסוימת. גם אם מדובר בארגון שהוקם לא למטרת רווח אלה לעזור ולסייע לציבור הרחב, עדיין חשוב שלכל עמותה יהיה אתר אינטרנט ייעודי שיציג את פרטי העמותה, מטרותיה, מקימיה ומנהליה.

    רוצה לקבל הצעת מחיר?



    נכון להיום רשומות בישראל כ-41,000 עמותות רשומות מתוכן כ-14,000 פעילות. זוהי טעות לחשוב כי רוב האנשים מכירים רוב העמותות. אדם ממוצע מכיר אולי כ- 5 עמותות. היעדר אתר אינטרנט יגרום לעמותה להיות עוד יותר "שקופה" ולא להגיע לקהל היעד שלה. בניית אתר אינטרנט לעמותה חשובה לא רק כדי להציג את מטרת העמותה ולהסביר מדוע הוקמה העמותה, אלה גם להשרות אמון בציבור. קיימות לא מעט עמותות פיקטיביות שהוליכו שולל אנשים שרצו לתמוך בעמותה ולעזור. אם האדם יחפש את פרטי העמותה באינטרנט וימצא פירורים של מידע ברשת, מפוזרים במספר מקומות – זה לא בדיוק יחזק את האמון באמיתות ומטרתה של העמותה.

    אתר אינטרנט לעמותה הוא מעין "האודות" שלה. באתר של עמותה צריכה להופיע אינפורמציה לא רק מה הן מטרותיה של העמותה ולשם מה אוספים את התרומות, אלה גם להסביר מי הם האנשים שעומדים מאחורי העמותה וכיצד כספי התורמים יוכלו לעזור לעניים, נזקקים, חיות, הצלת יערות ועוד. העמותה לתת מציגה את המידע בצורה מפורטת ומובנת לכל אדם. כבר בכניסה לדף הראשי של האתר ניתן להבין מהי מטרת העמותה. ועמותה תנו לחיות לחיות ממחישה מצוין את מטרתה באמצעות הצגת תמונות אמיתיות של חיות שסובלות. עמותה נוספת שממחישה היטב את מטרותיה ומצליחה להעביר את המסר אל התורמים זאת עמותה יחד למען החייל. ניתן לראות תמונות של חיילים קרביים, תמונות פעולה ואלמנטים נוספים שמציגים את הלוחמים במרכז העמותה.

    אנו בחברת פוקסי תומכים בפעילות נתינה ועושים את כל המאמצים על מנת לאפשר לעמותות לבנות אתר אינטרנט איכותי במחיר נגיש. מוזמנים לפנות אלינו לצורך קבלת שירות לבניית אתר לעמותה שלכם.

    דוגמאות לאתרים שבנינו

    אז קדימה, למה אתם מחכים? השאירו לנו פניה ונחזור אליכם בהקדם לתיאום פגישה.

      שינוי גודל גופנים