בניית אתרים לעסקים קטנים

היום, כל עסק צריך אתר אינטרנט. אם לא לצרכי מכירת מוצרים באמצעות האתר, אז לכל הפחות ככרטיס ביקור של העסק. לקוחות רבים, לפני צריכת שירותי העסק, מבצעים חיפוש בגוגל של החברה או בעל המקצוע, המלצות על בעל המקצוע או איכות שירותי החברה. אתר תדמית יכול לשרת את המטרה בצורה מעולה.

כרטיס ביקור דיגיטלי

בניית אתר אינטרנט לעסק קטן הוא מקור חשיפה חשוב. לרוב, לעסק קטן אין הרבה משאבים לפרסום ושיווק של העסק שלהם. ולא יכולים להציב את עצמם באותה שורה עם ענקיות התעשיה. אתר תדמית לעסק קטן כולל את כל המידע הנדרש כדי לעשות היכרות" טובה מול הלקוח הפוטנציאלי. באתר תדמית נמצא עמוד אודות שמספר על יתרונותיו של בעל המקצוע או החברה, עמוד צור קשר שמאפשר ללקוח פוטנציאלי לשלוח פרטים באמצעות האתר וכן עמודי שירותים או מוצרים שבעל העסק מעוניין להציג בפני הלקוח. לכן, אתר תדמית לעסק קטן הוא אמצעי הכרחי להגיע ליותר אנשים ולהגדיל את אחוזי סגירת העסקאות עם אנשים חדשים שנחשפים לאתר.

שימור לקוחות

אתר תדמית לעסק קטן משמש גם לצרכי שימור לקוחות. באמצעות האתר ניתן לאסוף פרטי התקשרות עם הלקוחות הקיימים והחדשים ולעדכן אותם מעת לעת על המוצרים החדשים, המבצעי או חידושים בעולם התעשייה של העסק. את הפרטים ניתן לאסוף באמצעות טופסי לידים מיוחדים, אותם בונים בהתאמה אישית לצרכי העסק. טופס פניה יכול להכיל שדות כמו שם פרטי ושם משפחה של הגולש, מספר טלפון, דואר אלקטרוני, כתובת וכל מידע אחר שיכול לשרת את בעל העסק לצרכים עסקיים עתידיים.

פלטפורמה חיצונית – לא בבית ספרנו!

בעלי עסקים קטנים או עסקים שזה עתה הצטרפו למעגל העסקים בישראל (או בעולם בכלל), מתוך שיקולים כלכליים לחסוך בהוצאות, מקימים אתרי אינטרנט על גבי פלטפורמות חיצוניות, משמע אתרים גדולים אחרים שמספקים להם אופציה להקים אתר קטן (מיניסייט) על גבי האתר שלהם. מה משמעות הדבר? למעשה, האתר אינו שייך לאותו בעל העסק כלל וכלל! ואם אותו בעל העסק ירצה להעביר את האתר למקום אחר (אחסון אחר), הוא יצטרך לוותר לגמרי על האתר הקיים שלו, על העיצוב וייתכן מאוד שגם על התוכן, שהוא כל כך השקיע בו. לכן, חשוב לוודא כבר בתחילת הדרך, להשקיע בבניית אתר תדמית על פלטפורמות קוד פתוח כמו וורדפרס. בניית אתר תדמית לעסק קטן בוורדפרס מבטיחה גישה מלאה לכל האתר ושמירה על בעלות בלעדית של התכנים והעיצוב.

לסיכום, מומלץ להקים אתר אינטרנט לכל עסק מקטן לגדול וכדאי לעשות זאת במערכת קוד פתוח כמו WP (וורדפרס). אתר אינטרנט הוא נכס מניב לכל דבר. פשוט צריך להיאזר בסבלנות, ותוך מספר חודשים תוכלו להתחיל לסגור עסקאות עם הלקוחות שהגיעו אליכם באמצעות האתר שלכם.

בעל עסק, רוצה להקים אתר חדש לעסק שלך? צור עמנו קשר ונדאג לבנות לך כנס מקצועי ואיכותי, ידידותי לגוגל ובהתאמה מדויקת לצרכי העסק שלך.

Leave a comment

שינוי גודל גופנים