תהליך בניית אתר אינטרנט

כמה זמן נמשכת בנייה של האתר ומהו תהליך בנייה של האתר?
בניה של אתר אינטרנט פשוט יחסית יכולה לקחת בין 3-5 שבועות. ככל שהאתר מורכב יותר כך גם תקופת הבניה מתארכת.

נקודות עיקריות בהליך בנייה של אתר אינטרנט:

איפיון אתר: כל תהליך של בניית אתר אינטרנט מתחיל מהאפיון שלו. תהליך האיפיון עובר לרוב עם איש מקצוע, אשר עוזר לבעל העסק להבין טוב יותר את האתר העצידי של הלקוח.

עיצוב אתר: לאחר שלב האיפיון מגיע שלב העיצוב. עיצוב אתר תלוי בהרבה משתנים ביניהם קהל יעד, טווח גילאים של קהל יעד, צבעי לוגו החברה, תעשיית החברה ועוד. אתר של רופא שינים למשל לרוב יהיה מעוצב בצעי תכלת וירוק, צבעים המשדרים רוגע, שלווה ונינוחות. אתר שמכוון את פעילותו לילדים יהיה צבעוני יותר ושמח. עיצוב אתר הוא תהליך מתמשך וממשיך יחד עם בניית האתר. הרבה פעמים גם אחרי בנית האתר מבצעים שינויים בעמודים מסוימים או בחלקי עמודים כדי לבחון איזה עיצוב מניב תוצאות טובות יותר.

הגדרת מטרת האתר: בהתאם למטרת האתר יעוצבו חלקים שונים בתוך האתר והאתר יהיה בנוי בצורה כזו שיוכל להביא תוצאות מקסימליות ללקוח. אתר מכירות יכיל אזורים ייעודיים כמו "הוספה לסל", "עגלת קניות", מחירים, פירוט מוצר ועוד. אתרי תדמית ידגישו יותר את יתרונות בעל העסק, חוזקות, חזון ועוד.

תכנים: הלקוח יעביר תכנים רלבנטיים לאתר: לוגו, תמונות, סרטונים, תיאור שירותים, כתבות ועוד. את התכנים כדאי להעביר בהקדם כדי שלא יחול עיכוב בתהליך בניית האתר. ניתן כמובן להעביר את החומרים גם במהלך בניית האתר, אך כאשר מעלים את החומרים בשלבים המוקדמים, קל יותר לתאר את האתר העתידי ולהתאים לו עיצוב של האתר ומבנה האתר.

סקיצות לאתר: אחרי אפיון האתר, הקמת אתר, התאמת עיצוב, עיגון האתר, מתקבלת סקיצה ראשונית של האתר. הסקיצה מסובבת על כל הדברים שדנו עם הלקוח ויושמו בעת תהליך בניית האתר. סקיצה מאפשרת ללקוח להסתכל ויזואלית על הנכס העתידי שלו. לפני הסקיצה כל תהליך הבניה מתרחש על סמך איסוף מידע והתאמת האתר לצרכיו רצוניו והעדפותיו של הלקוח. סקיצה מאפשרת להצביע על אלמנטים ספציפיים ולשנות אותם בהתאם לדרישות הלקוח.

אתר סופי: אחרי 2-3 סקיצות נקרם האתר החדש.
מומלץ מאוד להשקיע בקידום האתר החדש כדי להביא אותו למקומות גבוהים בגוגל ולחשוף אותו לאלפי או מיליוני לקוחות פוטנציאלים לשירותי העסק שלך.

 

קיימים שלבי ביניים בתהליך בניית אתר, אך אלה השלבים הבולטים.

מעוניינים להקים אתר חדש לעסק? פנו אלינו, חברה לבניה וקידום אתרים באינטרנט, באמצעות טופס צור קשר של האתר. נשמח לעמוד לשירותכם.

Leave a comment

שינוי גודל גופנים