קידום משרד לעורכי דין: אפשר ללקוחות שלך למצוא אותך בגוגל

כמעט כל אחד לפחות פעם בחיים היה צריך שירותיו של עורך הדין, אם זה בעת רכישת הדירה ואז היה צורך להיעזר בעורך דין המתמחה בנדל"ן ומקרקעין, תאונת עבודה, תאונת דרכים ועוד לבין אם לחתימה על מסמכים ע"י הנוטריון. לרוב, מחפש השירות נעזר במנוע חיפוש גוגל, כדי למצוא בדיוק את עורך הדין המתאים ביותר עבור צרכיו.

כאשר אנשים מחפשים עורכי דין בגוגל, הם מחפשים את הביטוי עורך דין בצירוף מילה נוספת, כדי לדייק עוד יותר את החיפוש ולקבל תוצאות רלבנטיות. למשל, אם הגולש מחפש עורך דין שיעזור לו בתהליך של רכישת הדירה, הוא כנראה יחפש בגוגל "עורך דין מקרקעין" או "עורך דין נדל"ן", ואם אתם מספקים את השירות ואף מתמחים בסוג שירות זה, תרצו להופיע כמה שיותר גבוה בגוגל כדי שהגולש ינחת באתר שלכם ולא באתר של המתחרה. קידום אתרים למשרד עורכי דין מדרג את האתר גבוה יותר, וככל שמטפסים גבוה בסולם הדירוגים, כך התחרות נהיית קשה יותר ויש צורך בקידום מקצועי כדי להשיג תוצאות רצויות.

כל עורך דין חייב אתר אינטרנט "מוכר"

בארץ ישנם קרוב ל 70,000 עורכי דין ונוטריונים ומדי שנה מאות עורכי דין נוספים מסיימים את לימודי המשפטים. התחרות בתחום קשה מאוד וכדי לבסס את עצמך בשוק ולהגיע לנתח לקוחות כמה שיותר גדול, קידום העסק הוא חובה מכל אסטרטגיה עסקית ושיווקית. אם לעורך דין אין אתר אינטרנט, אין דף פייסבוק עסקי והוא ללא נכסים דיגיטליים כלל – איך הלקוחות הפוטנציאליים שרוב חיפושיהם אחר עורכי דין מבצעים באינטרנט אמורים למצוא אותך? כל עורך דין חייב שיהיה לו אתר אינטרנט. אתר אינטרנט הוא כרטיס ביקור והפנים של העסק. לפני שלקוח פוטנציאלי יוצר קשר עם עורך דין, הוא רוצה לקבל עליו כמה שיותר מידע: מה תחומי ההתמחות של העו"ד? איפה ממוקם המשרד שלו? מהן שעות הפעילות? כמה שנים הוא בתחום? מה אומרים עליו הלקוחות? האם הוא טיפל בעבר בתיקים דומים? כל התשובות לקושיות שלו הוא יכול למצוא באתר. וכדי שהוא יגיע לאתר שלך, צריך לקדם אותו בגוגל. 

קידום, עיצוב ומה שביניהם

קידום אתרים לעורכי דין דורש ירידה לפרטים, התייחסות מיוחדת למבנה ועיצוב האתר. אתר של עורך דין צריך להיות מעוצב בהתאם לאופי העסק ולשדר מסר שיווקי נכון. האתר חייב לשדר אמינות תוכן איכותי, המלצות לקוחות, מקרי בוחן (עד כמה שזה אפשרי מבחינת פרטיות הלקוח), פרטי התקשרות. כמו כן ניתן להוסיף תמונות המשרד והצוות. גם אם האתר של עורך הדין מדורג בעשירייה הראשונה בגוגל אך אינו ידידותי למשתמש, מסורבל ועם בעיות טכניות – אל תצפו לשיעורי המרה גבוהים ולכמות גדולה של לידים אם בכלל. קידום אתר חייב לצעוד יחד עם חווית משתמש שתלויה רבות במבנה האתר ורמת עיצובו.

קידום ביטויים ארוכים מניב יותר המרות

קיימים אתרים של עורכי דין כמו זה ואינדקסים באמצעותם ניתן לחפש עורך דין לפי עיר, שם, התמחות ועוד. באתרים אלה מופיעה הרשימה של כלל עורכי הדין בישראל שרשומים או רוב עורכי הדין שהוסיפו את העסק באינדקס. למרות ריכוז מידע באתר אחד, רוב הגולשים מעדיפים לחפש שאילתות (מילים/ביטויים) ספציפיות בגוגל ולא באתרי אינדקס שמציגים הכל במקום אחד. שאילתות ספציפיות כמו "עורך דין פלילי בתל אביב" או "משרד עורכי דין מומלץ במרכז", הם שאילתות מחופשות בצורה מודעת ובשלות לסגור את העסקה עם עורך דין שיופיע בעמוד הראשון בגוגל. לפי סטטיסטיקה, רוב האנשים יוצרים קשר ופגישת יעוץ עם עורך דין ראשון איתו דיברו. 

לכן, ברגע שאתר של עורך דין יופיע בעמוד הראשון ובתוצאות הגבוהות (לא תמיד התוצאה הראשונה היא המוקלקת ביותר והיא מהווה רק כ- 56% מההקלקות), והתוצאה תכלול את התיאור האטרקטיבי והעונה לצורך של הגולש, הלקוח הפוטנציאלי יבחר בתוצאה זו, שיכולה להיות במקום שני שלישי או אפילו עשירי.

לסיכום, כדי להגדיל את כמות הלידים לעסק, קידום אתרים מקצועי הוא דבר הכרחי עבור משרד עורכי הדין, לצד אתר בעיצוב מודרני שמעביר מסר שיווקי נכון, כדי להגיע להצלחה עסקית ותוצאות רצויות.

Leave a comment

שינוי גודל גופנים