כמה עולה לבנות אתר אינטרנט?

יש לכם עסק כבר כמה שנים, עסק שמביא לכם לקוחות, אך ברצונכם להגדיל את מאגר הלקוחות שלכם ולפנות לקהלים נוספים – לקוחות פוטנציאליים שמשוטטים ברחבי האינטרנט. ואולי אתם בכלל לא מחפשים לקוחות אך ברצונכם להופיע באינטרנט כפי שעושה זאת המתחרה שלכם. תהיה המטרה אשר תהיה, החלטתם כי אתם מקימים אתר אינטרנט חדש. אז, כמה עולה לבנות אתר לעסק?

אין מחיר אחיד לבניית אתר לעסק שלכם. גם אם תפנו ל 10 חברות שונות ותציגו את הדרישות שלכם לבנית האתר, תקבלו הצעות מחיר שונות. המחיר משתנה בהתאם למספר דברים:

1.סוג האתר – האם אתם מעוניינים לבנות אתר תדמית פשוט או אתר תדמית ברמה גבוהה מאוד? האם מדובר באתר איקומרס? פורום? בלוג? וכו. לסוג האתר השפעה ישירה על מחיר הסופי של האתר. מחיר אתר תדמית טוב מתחיל ב 3,500 ש"ח ומחיר לאתר תדמית ברמה גבוהה מאוד ובעיצוב מותאם יכול להגיע ל 10,000 ש"ח. אתרי איקומרס (מחסר אלקטרוני) מתחילים ב 20,000 ש"ח ויכולים להגיע ל70,000 ואף יותר.

2. תכנים – מי אחראי על כתיבה והעלאת תכנים לאתר? לרוב, חברה לבנית אתרים תציע לכם כתיבה והעלאת של 5-7 עמודי תוכן לאתר תדמית בסיסי. מעבר לזה, השירות יהיה כרוך בתשלום נוסף או תוכלו לעשות זאת בעצמכם. מה שחשוב לדעת הוא כל תוכן שמעלים לאתר שלכם חייב להיות כתוב באופן "נכון" הן לגולש והן לגוגל, על מנת להשיג מקסימום תוצאות מהאתר (לשם כך אתר מקימים אותו) ולהגדיל את רווחיות העסק שלכם. לכן, אנו ממליצים להפקיד את כתיבת התוכן והעלאתו בידי מקצוענים, חברה לבניה וקידום אתרים.

3. פיצ'רים מתקדמים באתר – האתר שלכם יכול להיראות יפה, אך הוא יכול להיראות גם מרשים ומדהים. ישנם פיצ'רים מתקדמים לאתרים שיהפכו את האתר שלכם לייחודי במינו, אטרקטיבי ועם פונקציות המגדילות את אחוזי ההמרה של הגולשים ומשפרים את חווית הגלישה של המשתמש. לכל סוג אתר יש פיצ'רים שימושיים שלו. כדאי להתייעץ עם חברה לבניית אתרים לגבי התכונות שמתאימות לסוג האתר שלכם ולמטרתו.

4. ניסיון החברה – חברות חדשנות לבניית אתרים פעמים רבות עושות טעויות ושגיאות באתר הלקוחות, מכאן נגזר גם המחיר הנמוך לבניית אתרים לעסקים. חברות עם ותק וניסיון לוקחות אחריות מלאה על בניית אתרי לקוחותיהם ומספקות שירות לבניית אתרים מקצועי, איכותי, בעל ביצועים מעולים לצד אתרים יפים ופונקציונליים בצורה מלאה.

5. התמחות בנישה – יש חברות שמתמחות במערכות ספציפיו ועיקר אתריהם בנויים על גבי מערכת זו. כך למשל, חברה לבניית אתרי וורדפרס תהיה מיומנת יותר בבנייה של האתרים, תכיר את הפלאגינים הטובים, תהיה לה שליטה טובה יותר בביצועים שינויים בקוד האתר, תדע לבצע אופטימיזציית קוד טובה יותר, להאיץ את מהירות האתר, לתת שירותי תמיכה מהירים ואיכותיים יותר והרשימה עדיין ארוכה.

כמובן ישנם עוד קריטריונים לפיהם נקבע המחיר הסופי לאתר שלכם. אך אם אתם מעוניינים לבנות אתר ללא דופי, בעל ביצועים גבוהים וסיכויי המרה גבוהים יותר, מומלץ לפנות למקצועני בניית אתרים, שידאגו לבנות עבורכם נכס מניב לטווח הארוך.

מעוניינים לבנות אתר אינטרנט ווורדפרס? הגעתם למקום הנכון! השאירו לנו פרטים בטופס של האתר וניצור עמכם קשר בהקדם.

Leave a comment

שינוי גודל גופנים