בניית אתרים לעסקים בדרום

היום, כל עסק קטן וגדול חייב אתר אינטרנט. ולא בהכרח כדי למכור כמה שיותר מוצרים או שירותים באמצעות האתר. אתר אינטרנט לעסק- זאת תעודת הזהות של העסק, בעלת היכולת להציג יתרונות תחרותיים של העסק ולתת תשובה ללקוחות פוטנציאליים מדוע כדאי להם לפנות אליכם לקבלת שירות או רכישת מוצר ולא למתחרים שלכם.

אנחנו, בחברת פוקסי לבניית אתרים בדרום (אך לא רק), עוסקים מזה שנים רבות למתן פתרונות דיגיטליים מותאמים אישית לבעלי עסקים במגוון תחומים. מבין לקוחותינו עסקים קטנים, חברות וארגונים, להם אנו מתאימים פתרונות אישיים בהתאם לצרכי העסק לדרישות השוק. מוזמנים לפנות אלינו לתיאום פגישה על כוס קפה 🙂

אתר אינטרנט: פנים העסק

אתר אינטרנט בעל יכולת להעביר את כל הערכים שהעסק שלכם יצר וערכי העסק, בדומה לערכי האדם, מהווים חלק משמעותי מעיצוב אישיות וייחודיות העסק. אחד הדברים החשובים בעת הקמת אתר אינטרנט הוא לבנות מערך ערכים נכון עבור העסק. מצויינות, איכות, מחויבות חברתית הם רק חלק מהערכים החשובים של עסקים רבים. ביטוי עסקים נכון עוזר לייחד ולבדל את העסק וכן מסייע בתהליך קבלת החלטות עסקיות נכונות ושקולות.

האם כל הפלטפורמות אותו דבר?

לא. קיימות פלטפורמות שונות לניהול אתר אינטרנט והפופולרית שביניהם היא מערכת וורדפרס. מערכת נוחה וידידותית לניהול תוכן. מאופיינת בגמישות רבה ואין צורך להכיר תכנות כדי לנהל בצורה טובה אתר אינטרנט הבנוי על מערכת וורדפרס. כמובן כאשר מדובר בשימוש בפיצ'רים מתקדמים וצורך לבצע שינויים עיצובים או עריכה ברמת הקוד, נדרשת עזרה של מתכנת או איש מקצוע ששולט בכל היבטי המערכת.

הגודל לא קובע

האם כדאי לבנות אתר גדול ולהרשים את הגולשים? או להקים אתר קטן אך מתוכנן היטב המעביר בדיוק את מסר החברה? אין תשובה חד משמעית. אך אתרים גדולים לא בהכרח עונים לצורך של החברה. לעיתים אתר ממוקד מספיק כדי להעביר לגולשים את המסרים השיווקיים והחברתיים.
אתר אינטרנט מקצועי ואיכותי הוא נכס דיגיטלי המשדר את הערכים של החברה לגולשים, מעלה את כוונת הרכישה של הגולש ומעביר מסר שיווקי בצורה נכונה ומדויקת. אין צורך באתר בומבסטי כדי להעביר לגולש את כל הטוב שבאתר.
אתרים ממוקדים ומכוונים לקוח יעשו את העבודה בצורה מיטבית. לצורך כך חשוב לפנות לחברה מקצועית לבניית אתרים, בעלת ניסיון רב והבנה מעמיקה בתהליך בניית האתר.

Leave a comment

שינוי גודל גופנים