בניית אתרי וורדפרס

אתרי וורדפרס הם אתרים עם מערכת קוד פתוח על כן אין תלות במפתח או במתכנת האתר. ניתן להוסיף פיצ'רים לתוך האתר, לעדכן דברים, לעצב לפי נראות עיניכם, לעלות תכנים ותמונות ועוד.

מערכת וורדפרס מבין המובילות בעולם שמשרתת מיליוני בעלי עסקים לצרכיהם העסקיים. היא מציע אינספור אפשרויות העיצוב והפיתוח, נוחה לשימוש וידידותית מאוד. אחרי היכרות קצרה עם המערכת תראו כי היא מאוד אינטואיטיבית לשימוש ומאפשרת לבצע דברים נפלאים בתוך האתר שלכם.

תבניות וורדפרס

קיים ספקטרום רחב מאוד של תבניות וורדפרס לכל צורך ולכל סוג עסק. תבניות עוזרות בבניה של האתר, חוסכות זמן ומוזילות את עלויות האתר ללקוח. בניית אתר וורדפרס באמצעות כתיבת הקוד מ 0 יכולה להאריך את בניית אתר הלקוח למספר חודשים ואפילו שנים, ובהתאם לכך לייקר את עלויות האתר. לשמחתנו, תבניות וורדפרס מזרזות את תהליך בניית האתר ומאפשרות תוך מספר שבועות להעלות עם אתר חדש לאוויר.

פלאגינים

פלאגין, או תוסף בעברית, כשמו הוא מוסיף אפשרויות מגוונות לאתר. אפשרויות עיצוביות ופונקציונליות. פלאגין הוא קטע קוד מוכן (הפותר אותנו שוב מכתיבה של קודים וחוסך המון זמן יקר), המושתל בקוד האתר ומפעיל פונקציות המוטמעות באותו הפלאגין. כמעט לכל דבר קיימים פלאגינים מוכנים לשימוש באתר וורדפרס. הפלאגינים הנפוצים הם טפסי צור קשר (Contact Form 7),פלאגינים להאצת מהירות האתר, פלאגינים להבטחת האתר, לכיווץ תמונות, ליצירת אתרי מסחר ועוד. חלק מהפלאגינים מאפשרים שימוש בתכונות מתקדמות תמורת תשלום.

עיצוב אתרי וורדפרס

כאמור, ישנן תבניות מהממות לבניית אתרי וורדפרס יפים עם דגש לחווית משתמש. אתרים ידידותיים לגוגש ממירים יותר ומשפרים את נתוני האנליטיקס של האתר. כלומר ברגע שהאתר מזמין והגולש מתעניין בתכניו של האתר, זמני שהייה באתר מתארכים, מספר המרות באתר גדל, מספר ביקורים גדל ועוד מה שמשפיע על מיקומי האתר בגוגל. תוצאות גבוהות יותר של האתר בגוגל ← יותר מבקרים באתר ← יותר המרות באתר ← רווחים גבוהים לעסק.

 

רוצים לבנות אתר וורדפרס ממיר? צרו עמנו קשר, חברה לבנייה וקידום אתרים, נשמח להקים עבורכם אתר וורדפרס איכותי ומקצועי בהתאם לצרכי העסק שלכם.

Leave a comment

שינוי גודל גופנים